Referencer

Langt de fleste af vore kunder er blevet anbefalet af andre, hvilket vi selvfølgelig kun kan være glade for. Vi betragter det også som et cadeau til det arbejde, vi leverer.

Vores arbejde består både af monteringsopgaver, bestilt af køkkenbutikker i det midt- og vestjyske. Vi har et rigtig godt samarbejde med en række af køkken- og bad-butikker, et samarbejde som udbygges og giver nye opgaver begge veje. Derudover samarbejder vi også med en lang række andre håndværkere, det være sig murer, tømrer, VVS- og elinstallatører samt byggefirmaer.

Desuden udføres vi forskellige renoverings- og vedligeholdelsesopgaver for ejendomsselskaber, både private og boligforeninger.

Nøgleordet er kvalitet

Kvalitet er et nøgleord for os. Det gælder i det arbejde vi udfører, de produkter vi leverer og i dialogen med kunden. Kort sagt: ”Kloster Interiør står for kvalitet – hele vejen”.

Med Kloster Interiør som samarbejdspartner får I som kunde en professionel og seriøs behandling, arbejde udført til UG og som certificeret køkkenmontør også en bedre garanti på det udførte arbejde.

Vi tillægger planlægning stor betydning for enhver byggeopgave – stor som lille. Vi udformer altid en vejledende tidsplan, som de implicerede håndværkere arbejder ud fra. Kunden har således også muligheden for at følge tidsplanen fra start til slut.